Opettajien Lähetyspyhä ja Lähetyskalenterin 2025 esittely

• su 3.11.2024 klo 10
  • Aleksanterin kirkko, Tampere

Tervetuloa Opettajien Lähetyspyhään Aleksanterin kirkkoon sunnuntaina 3.11.2024! Päivä alkaa klo 10 messulla, jonka jälkeen on tarjolla kirkkokahvit kryptassa ja vuoden 2025 Lähetyskalenterin esittelyä kuvin, sanoin ja sävelin.

Voit samalla ostaa Lähetyskalentereja itsellesi ja ystävillesi sekä muita Opettajien Lähetysliiton tuotteita, kuten kortteja, adresseja, käsitöitä ja koruja eri maista. Samalla tuet lähetystyötä Opettajien Lähetysliiton nimikkokohteissa Suomen Lähetysseuran kautta.

Löydät Opettajien Lähetysliiton nykyiset nimikkokohteet täältä.

Vuoden 2023 Opettajien Lähetysliiton Lähetyskalenterin esittelyssä Aleksanterin kirkon kryptassa musiikista vastasivat Miika Jämsä, sello, ja Ritva Jämsä, piano.
Kuva vuoden 2023 OLL: kalenteriesittelystä Tampereella, Aleksanterin kirkon kryptassa, vas. varap.j. Ulpu Siponen, Pirjo Malkamäki ja p.j. Tuija-Riitta Heiskanen.